maandag 13 februari 2012

Nep echt

Er liggen hier nog steeds dingen op stapel. En er zijn ook dingen van de stapel. Eerst was daar een pyamabroek. Een uitprobeersel. Met succes. Want KindLief slaapt er nachtelijks in (daarom heb ik er nog zo eentje gemaakt)


Toen kwam de behoefte aan meer. Aan een nepgulp bijvoorbeeld. Maar hoe ging ik een nepgulp maken? Ik zit inmiddels zonder mijn strenge naailes juf en moet komende periode als autodidact door het leven. Maar daar liet een -van alle markten thuis- vriendin van zich horen. Zij kookt, bakt, breit, naait, brengt-volledig ZEN-2 kindjes groot en maakte en passant even een -stap voor stap hoe maak je een nepgulp- foto reportage voor mij. Daar werd ik heel gelukkig van. Vooral omdat ik resultaat boekte! Tadaa!


Excusez voor de lelijke marktplaats achtige foto's. Natuurlijk heb ik een poging gedaan KindLief met broek en al te laten poseren en een geweldig artistieke actie foto te maken. Maar leg KindLief maar eens uit dat hij stil moet staan, zodat zijn nep echt gulp er mooi op komt te staan. En moeders heeft weinig geduld voor dit soort zaken. Laat staan tijd.

Op naar het volgende projectje. Het is bijna carnaval. Later meer daarover

2 opmerkingen:

  1. He wat goed, een nepgulp! Hij is gelukt! Ik moet maar een fotonaailesblog gaan beginnen. Maar dat volledig ZEN...dat mag je achterwege laten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit jij daar even vol goede ideeën. Doen! bijv. nepzakken maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties? Graag! Leuk!